Παναγιώτης Καλύβας
Επικοινωνία
-
2743360205Email:
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παναγιώτης Καλύβας
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 1108/2024
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», ΦΕΚ 87Α'/7-6-2010, όπως διαμορφώθηκε, τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του Ν. 5056/23, ΦΕΚ-163 Α/6-10-23 και ισχύει.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87/7-6-2010), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
4. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής
Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. 32237/19 (ΦΕΚ 1487 Β/3-5-2019) Απόφαση του Υπ. Εσωτερικών και ισχύει
5. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. 1333/α.π.110822/27.12.2023 (ΑΔΑ: ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90): «Αντιδήμαρχοι».
6. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846 / Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης με μόνιμο πληθυσμό 15.570 κατοίκους.
7. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν 5 Αντιδήμαρχοι και 2 άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
8. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης.
9. Την με αριθ. 1/2-1-2024 (ΑΔΑ: ΨΣΚΜΩΞΠ-5 Ο7) απόφαση Δημάρχου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης.
10. Την με αριθ. πρωτ. 15624/21-11-2024 έγγραφη παραίτηση του Αντιδημάρχου κ. Ιωάννη Σταματούλη του Κωνσταντίνου.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Α. Αποδέχεται την παραίτηση του κ. Ιωάννη Σταματούλη του Κωνσταντίνου, από τη θέση του Αντιδημάρχου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης.
Β. Παύει το δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παναγιώτη Καλύβα, από Αντιδήμαρχο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Διαμεσολάβησης.
Γ. Ορίζει το δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παναγιώτη Καλύβα του Νικολάου, καθ' ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας/ Ανακύκλωσης -Περιβάλλοντος – Πρασίνου του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, με θητεία από 26-11-2024 έως την 30-6-2025, ο οποίος αναλαμβάνει τις καθ΄ ύλην αρμοδιότητες του παραιτηθέντα, όπως αναλυτικά ακολουθούν :
• Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητας/ανακύκλωσης, περιβάλλοντος/πρασίνου, του προγραμματισμού σχετικών έργων/μελετών/δράσεων, την εποπτεία του συνόλου των υπηρεσιών καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου καθώς και την ευθύνη της χορήγησης αδειών σε αυτό.
• Την ευθύνη και εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητας, των δημοτικών και κοινοτικών οδών, των δημοτικών κοιμητηρίων, των παιδικών χαρών, των κοινοχρήστων χώρων, των χώρων των λαϊκών αγορών.
• Την εφαρμογή και βελτίωση του κανονισμού καθαριότητας του Δήμου.
• Τη διαχείριση του Προγράμματος «Γαλάζιες Σημαίες».
• Την ευθύνη, εποπτεία, διαχείριση και συντήρηση των οχημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου, καθώς και την ευθύνη της αποθήκης των ανταλλακτικών και των λοιπών υλικών, τα οποία είναι απαραίτητα για τη συντήρηση και αποκατάσταση των κάθε είδους βλαβών και επισκευών αυτών.
• Την ευθύνη για την προμήθεια και διαχείριση καυσίμων των ανωτέρω.
• Την ευθύνη για τη διαχείριση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων και λοιπών τροχοφόρων.
• Την ευθύνη και την επιμέλεια, ευταξία και λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων, τη διαχείριση των τάφων και την εφαρμογή των διαδικασιών ταφής, σύμφωνα με τις κανονιστικές πράξεις του Δ.Σ. και την υπογραφή των σχετικών αδειοδοτήσεων σε συνεργασία με τους Προέδρους Κοινοτήτων.
• Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων καθώς και την επιβολή πάσης φύσεως προστίμων που απορρέουν από τις ανωτέρω αρμοδιότητες.
• Την ευθύνη και εποπτεία της λειτουργίας εμποροπανηγύρεων.
• Την έκδοση αδειών υπαίθριου και πλανόδιου εμπορίου καθώς και λαϊκών αγορών.
• Την εξουσιοδότηση για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών Διοικητικών Εγγράφων, που εκδίδονται από τις Διοικητικές Υπηρεσίες του Δήμου και εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του.
• Την συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του.