Υλοποίηση Προγράμματος Κοινωνικής Προστασίας για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών μετά τις καταστροφικές πλημμύρες
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Δήμος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης μετά τις καταστροφικές πλημμύρες -το Σάββατο 29η Σεπτεμβρίου 2018- και έχοντας την αρμοδιότητα υλοποίησης του Προγράμματος Κοινωνικής Προστασίας για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών που προκύπτουν από τις φυσικές καταστροφές
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ
Οι ενδιαφερόμενοι πληγέντες από τα έντονα καιρικά φαινόμενα της 29ης Σεπτεμβρίου 2018, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτημα στο Δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης από τη Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018 έως την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018 και από ώρες 8.30 – 14.00 ως κάτωθι:
- 1.ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ Αρμόδιος Υπάλληλος Τσαγρής Δημήτριος τηλέφωνο επικοινωνίας 2743360241
- 2.ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ, Αρμόδιος Υπάλληλος Καϊτσας Κώστας και τηλέφωνο επικοινωνίας 2743360101
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνείτε στο γραφείο της Αντιδημάρχου κυρίας Κλειώση και στα τηλέφωνα 2743360 -203, -221.
Η ενίσχυση του Υπουργείου Εσωτερικών αφορά αποκλειστικά χώρους διαβίωσης οικογενειών (οικοσκευές-νοικοκυριό).
Κτιριακές ζημιές σπιτιού ή αποθήκης κ.λ.π καθώς επίσης και ζημιές σε καταστήματα – επιχειρήσεις – βιοτεχνίες – συσκευαστήρια κ.λ.π. οι ενδιαφερόμενοι πληγέντες υποβάλλουν αίτηση στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας (θα ακολουθήσει ανακοίνωση της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας).
Σε περίπτωση που οι αιτήσεις υποβληθούν στο Δήμο, ο Δήμος θα τις διαβιβάσει στην αρμόδια υπηρεσία.
Για ζημιές στη φυτική παραγωγή ή το ζωικό κεφάλαιο οι αιτήσεις κατατίθενται στον ΕΛΓΑ.
Ο Δήμος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης θα συστήσει επιτροπή με Απόφαση Δημάρχου για την οικονομική ενίσχυση των πληγέντων. Η υπόδειξη των θέσεων αυτοψίας της επιτροπής θα γίνεται και καθ’ υπόδειξη των προέδρων των Δημοτικών ή Τοπικών Κοινοτήτων για πληγέντες της κάθε Δημοτικής ή Τοπικής Κοινότητας αντίστοιχα.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσκομίσουν:
- Αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου καθώς και οποιοδήποτε στοιχείο με το οποίο θα αποδεικνύεται η πληγείσα κατοικία των δικαιούχων (ιδιόκτητη ή ενοικιαζόμενη) όπως π.χ. μισθωτήριο συμβόλαιο, ένορκη βεβαίωση, αντίγραφα λογαριασμών ΔΕΚΟ κ.α.
- Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης ή Υπεύθυνη Δήλωση θεωρημένη από την οικεία εφορία όπου θα δηλώνει ότι δεν υπόκειται σε υποχρέωση φορολογικής δήλωσης.
- Αντίγραφο Εντύπου Ε9
- Πόρισμα πυροσβεστικής υπηρεσίας εφόσον υπάρχει
- Φωτογραφίες που να αποδεικνύουν το μέγεθος της ζημιάς.
Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΛΕΙΩΣΗ
Κατηγορία
Επικοινωνία
-
Τηλεφωνικό κέντρο: 2743360200
-
Γραμματεία: 2743360201
-
e-mail:
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.