Skip to main content

Εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ Ξυλοκάστρου και Δερβενίου ηλεκτρονικά, μέσω της υπηρεσίας myKEPlive.

10 Νοεμβρίου 2020

Μέσω της υπηρεσίας, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών.

Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει.

Στο θεματικό πεδίο «Πληροφόρηση - Αίτηση», οι υπηρεσίες που παρέχονται στον πολίτη είναι πενήντα δύο (52).

Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακόσιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες προς ενημέρωση και δώδεκα (12) διαδικασίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων, μέσω των νομίμων εκπροσώπων τους.

Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται οι πενήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Πληροφόρηση - αίτηση». Σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία και έχει ζητηθεί η χρήση Διερμηνέα Ελληνικής νοηματικής/χειλεανάγνωσης δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και πιστοποιημένος διερμηνέας με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών.

Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες.


Η νέα πλατφόρμα είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοή.

Για την είσοδό σας στην εφαρμογή πατήστε εδώ :

https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive

Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών για το χρονικό διάστημα από 9-11-2020 έως 30-11-2020 το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες και στους δήμους, εξυπηρετείται με αυτοπρόσωπη παρουσία μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού .

Eξυπακούεται ότι κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους. 

Κατηγορία


Επικοινωνία

  • Τηλεφωνικό κέντρο: 2743360200
  • Γραμματεία: 2743360201
  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.