Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών - ΚΕΠ
Κ.Ε.Π. Ξυλοκάστρου
Διεύθυνση: Π. Τσαλδάρη 33, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743360300
Fax: 2743360327
E-mail:
Ωράριο: Δευτέρα - Παρασκευή 7:30 π.μ. -20:00 μ.μ - Σάββατο 08:00-14:00
Πληροφορίες: όλο το 24ωρο από το 1564.
Προϊστάμενος: ΔΡΟΥΓΚΑ ΕΡΑΣΜΙΑ
Κ.Ε.Π. Ξυλοκάστρου - Π. Τσαλδάρη 33
Κ.Ε.Π. Δερβενίου
Διεύθυνση: Δερβένι, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743030092
Fax: 2743030090
E-mail:
Ωράριο: Δευτέρα - Παρασκευή 7:30 π.μ. -3:30 μ.μ .
Κ.Ε.Π. Δερβενίου - Δερβένι
myKEPlive - Ψηφιακή Εξυπηρέτηση από Κ.Ε.Π.
Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε Ονοματεπώνυμο, Email, κινητό και διεύθυνση επικοινωνίας.
Μετάβαση στην ΥπηρεσίαΠώς Λειτουργεί:
Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Αν θελήσει να υποβάλει κάποιο αίτημα που αφορά μία από τις 1.000 περίπου διοικητικές διαδικασίες που διεκπεραιώνει σήμερα το Κ.Ε.Π., απευθύνεται σε ένα στέλεχος του κέντρου και συμπληρώνει τη σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Στη συνέχεια η αίτηση αποστέλλεται μέσω του κέντρου στην αρμόδια υπηρεσία όπου και πρωτοκολλείται.
Το στέλεχος του κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσσοντας τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης μπορεί να παραλάβει τα δικαιολογητικά του από το Κ.Ε.Π. ή την αρμόδια υπηρεσία στην οποία απευθύνθηκε ή του αποστέλλονται στη διεύθυνση που επιθυμεί ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά.
Με την επίσκεψη σας στο Κέντρο εξυπηρέτησης Πολιτών μπορείτε:
1 . Να καταθέσετε αίτηση για την διεκπεραίωση υποθέσεων από διάφορες υπηρεσίες και να παραλάβετε διοικητικά έγγραφα αυτοπροσώπως ή να ζητήσετε να σας αποσταλούν ταχυδρομικά.
2 . Να πληροφορείστε έγκαιρα και υπεύθυνα για διάφορα θέματα, που αφορούν στις συναλλαγές σας με τη δημόσια διοίκηση. Η πληροφόρηση δίδεται είτε στην πρώτη επαφή όταν πρόκειται για απλά ζητήματα, είτε σε μεταγενέστερη τηλεφωνική επικοινωνία όταν το ερώτημα χρήζει περαιτέρω διερεύνησης από το Κ.Ε.Π.
3. Επιτόπου και άμεσα μπορείτε :
- Να επικυρώσετε διοικητικά έγγραφα.
- Να θεωρήσετε το γνήσιο της υπογραφής.
- Να προμηθευτείτε αιτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις και άλλα έντυπα που μπορείτε να τα συμπληρώσετε με τη βοήθεια των υπαλλήλων.
- Να παραλάβετε το Αποδεικτικό της Φορολογικής Ενημερότητας.
4 . Να υποβάλετε παράπονα για περιπτώσεις κακοδιοίκησης, αλλά και προτάσεις για την βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών.
" Η φιλοσοφία της λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) επικεντρώνεται στο σύνθημα: "ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΟΧΙ οι ΠΟΛΙΤΕΣ". Η πρωτοβουλία της δημιουργίας τους αποτελεί μια πρωτοποριακή παρέμβαση για τα ελληνικά δεδομένα, στον τομέα της ποιοτικής βελτίωσης των συνθηκών Εξυπηρέτησης των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες.
Η Καινοτομία του έργου εστιάζεται στο γεγονός ότι ο πολίτης με την επίσκεψή του στα Κ.Ε.Π. μπορεί να πληροφορείται -έγκαιρα Και υπεύθυνα για διάφορα θέματα, που αφορούν στις συναλλαγές του με τη δημόσια διοίκηση, να υποβάλει αιτήματα για διεκπεραίωση υποθέσεων του από διάφορες υπηρεσίες και να παραλαμβάνει διοικητικά έγγραφα ."
Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται οι παρακάτω υπηρεσίες (ενδεικτικά):
- Έκδοση φορολογικής ενημερότητας
- Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής
- Επικύρωση φωτοαντιγράφων
- Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα)
- Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών & παραϊατρικών επαγγελμάτων)
- Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης & αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.α.)
- Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των Διευθύνσεων Βιομηχανίας)
Θέματα Δήμων:
- Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις)
- Εγγραφή σε δημοτολόγια, οικογενειακές μερίδες
Θέματα Πρωτοδικείων:
- Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, ότι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)
Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:
- Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις
- Βιβλιάρια ασθενείας (οικογενειακά & ατομικά)
Άλλες βασικές διαδικασίες που μπορούν να διακινηθούν από το ΚΕΠ
Υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας :
Έκδοση και ανανέωση ερασιτεχνικών και επαγγελματικών αδειών αλιείας και χειρισμού σκαφών.
Υπ. Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων :
Πιστοποιητικά σπουδών και αναλυτικής βαθμολογίας και αντίγραφα πτυχίου ΑΕΙ - ΤΕΙ Βεβαιώσεις και πιστοποιητικά υπηρεσιακής κατάστασης, μεταβολών και προϋπηρεσίας για εκπαιδευτικούς.
Υπ. Γεωργίας :
Χορήγηση αδειών υλοτομίας και εκχέρσωσης δασικών εκτάσεων
Υπ. Υγείας και Πρόνοιας :
Άδειες ασκήσεως επαγγέλματος
Χορήγηση οικονομικών ενισχύσεων.
Υπ. Εσωτερικών:
Θέματα αρμοδιότητας των Δήμων ( πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, ληξιαρχικές πράξεις, μεταδημοτεύσεις). -Θέματα αρμοδιότητας των Νομαρχιών (έκδοση διαβατηρίων, χορήγηση αδειών περιπτέρων και πώλησης καπνοβιομηχανικών προϊόντων ).
Υπ. Εργασίας και Κοινωνικών Aσφαλίσεων:
Χορήγηση βεβαιώσεων από ασφαλιστικά ταμεία.
Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών:
Θέματα έκδοσης, ανανέωσης, επέκτασης, μετατροπής άδειας οδήγησης και άδειας κυκλοφορίας για μοτοσικλέτες και σχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ.
Υπ. Εθνικής Άμυνας:
Χορήγηση αναβολών και άλλα θέματα στρατολογίας.
Υπ. Δικαιοσύνης :
Αντίγραφο ποινικού μητρώου.
Οι 420 πιστοποιημένες διοικητικές διαδικασίες συνοδεύονται από τα αντίστοιχα ψηφιοποιημένα έντυπά τους. Τα έντυπα αυτά επανασχεδιάστηκαν και περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ταχεία και αξιόπιστη διεκπεραίωση της υπόθεσης, επιτυγχάνοντας παράλληλα το στόχο να είναι φιλικά προς τους χρήστες, πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους.
Για κατάλογο των διοικητικών διαδικασιών επισκεφθείτε τη σελίδα του υπουργείου: www.kep.gov.gr